îți las 3 minute să-mi părăsești blogul. 

marți, 18 ianuarie 2011

01:01


         Să intri așa prin mine și să nu-ți ceri scuze? Când... ar trebui măcar să-mi lași un bilețel pe frunte când dorm: ”Domnule, scuzați deranjul, nu am știut că sunteți așa pretențios.” Ai fi putut să îmi înregistrezi sforăitul, să-l tragi în mii de bande, un regizor să le transforme în cadre și să iasă un film (fie el și scurt-metraj) de succes, cu sforăitul meu pe fundal. 

         

            Un domn și o doamnă cum ies dintr-o cafenea, terminând cofeina cu vodkă de băut, amețiți, cu un drum lung până acasă, ținându-se de mână pe străzile din New York (nu regizorul, ci eu am ceva cu orașul ăsta), ascultând trompetiși și tot felul de saxofoniști încercând să redea în stradă muzica jazz, trecând pe lângă ei, pentru că buzele domnului și doamnei noastre (îi numesc așa pentru că au doar 17 ani), sunt mult prea împerecheate să le dea atenție, nici măcar cu coada ochiului, dar, nici măcar cu coada urechii. Dar am zis deja că i-a auzit. El, sau ea? probabil ea, (ele mereu sunt atente la orice) deși nu a recunosc asta. Am cunoscut-o personal. O chema... am uitat... era simpatică. era și noapte. și nu prea o vedeam. eram pe un gang, doar am avut o lungă discuție cu ea, șiii.. mi-a spus... multe... un... ”bună” fugit. Eu îi cunosc pe amândoi, aceeași cafenea, aceeași cafea cu vodkă, aceeași oră, aceleași priviri, aproape că același soare. Deși mereu când am fost acolo ploua. Și culmea e... că în localul ăla niciodată nu am pășit eu, el, sau ea. 

          Un el nu a existat niciodată. Îmi plăcea să cred că acel el sunt eu. Deși, pe ploaie, eu mă topesc, el nu se topea, devenea curajos, ploaia îl făcea viteaz, era gata de orice sărut instant, de orice băltoacă luată în talpa bocancilor în plină vară, orice ochi verzi cu pupile dilatate. 

          Un el nu a existat niciodată, doar pentru că există o ea, care ar bea vodkă într-o cafenea cu mine. 



29 de comentarii:

  1. primul paragraf imi place foarte mult, nu simt nevoia sa spun de ce, ador cristalizarea grafica a lui.
    restul suna aproape obisnuit, ma scuzi ca ma zgarcesc la cuvinte dar nu am nimic propice pentru a dezvolta ( asta e vina mea fiindca sunt pagini intregi de zis )
    tine-o tot asa mihai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi Raizen, deși cred că e ultima postare de genul ăsta. o să încerc să-mi schimb stilul și, îmi va trebui ceva timp. Cineva mi-a spus să nu mai merg așa strâmb.

    RăspundețiȘtergere
  3. schimbarea de regula implica progres, eu renunt treptat la rime si trebuie sa recunosc incepe sa sune bestial

    RăspundețiȘtergere
  4. eu nu am renunțat la rime, și pun pariu că nici tu nu poți renunța în totalitate la ele. eu le-am lipit prin cameră iar aici, am lipit în ultima vreme lucruri ce nu rimează. (și nici care au sens). aștept ceva fără rimă de la tine. dar fără zei. nu îmi plac. și recunosc, am ceva cu ei.

    RăspundețiȘtergere
  5. sa te uiti linistit pe blog ca vor aparea tot soiu de minuni care implica doar universul nici decum zei, si rimele pentru moment poate ca le pun pe tusha, si mai tarziu vor fi transcense, sunt prea aproape de sufletul meu care trage la muzica si melodicitate sa le las de tot

    RăspundețiȘtergere
  6. nimeni nu le va lăsa dacă se apucă de ele. eu nu am multă experiență... nu pot să zic din propria experiență, ci din a altora :).

    RăspundețiȘtergere
  7. adevar graiesti, apropo daca mai treci pe la mine printre cuvinte si universuri paralele lasa un semn oricum ar fi el, sa stiu ca ai dat ochii cu visele mele. seara buna caci ochii ma lasa din pacate!

    RăspundețiȘtergere
  8. Să ai parte de un somn unic. (unii dorm la fel. și se trezesc la fel.)

    RăspundețiȘtergere
  9. de'a dreptul genial..deci am ramas straight face an'afta':O.an' :X....
    poate parea patetic dar sunt sigura ca odata cel putin am visat ce ai scris tu:))...nu as agrea ca ai merge stramb..din contra..
    bravo bravo bravo..si iar bravo..'
    reverenta:)

    RăspundețiȘtergere
  10. un orice el are o orice ea, şi reciproc.
    şi îmi place poza

    RăspundețiȘtergere
  11. Numai laude. E si normal, le meriti.

    RăspundețiȘtergere
  12. Da...se pare ca vodka apare si la tine. Eu nu beau vodka, nici macar cafea, tocmai asta e ideea, eu nu pot iubi cu o sticla de vodka, trebuie sa o fac altfel. Nu stiu daca ti-am citit gandul..ideea cu vodka mi-a venit in timp ce a stat in autobus langa mine un mos care mirosea ingrozitor.

    RăspundețiȘtergere
  13. Primul baiat la care intru si vad o postare de dragoste ceva mai plauzibila. Nu zic, baietii au talent, tu il valorifci.Felicitari,frumos scris!

    RăspundețiȘtergere
  14. el e parte din tine. de altfel, şi ea e tot din tine...şi nu are de gând să îşi ceară scuze nici măcar pentru asta.

    RăspundețiȘtergere
  15. multumessc. :)
    nici mie nu-mi place leapsa, dar aia mi s-a parut interesant.
    serj tankian e fostul solist de la sistem of a down. :)

    ps. good morning.

    RăspundețiȘtergere
  16. Incearcă o schimbare ..incearcă măcar să vezii cu ochii tăi si sa asculti tu ceva nou ..de la tine .Oricum fă o mică schimbare te rog ..ok? O să intru mai rar si ai sa vezi ....nu te critic,dar . incercă te rog alt fel de stil ..putin cite putin ok? TE SALUT SI NUMAI BINE PUIU MEU ..

    RăspundețiȘtergere
  17. îmi place melodia de-aici
    să-mi zici şi mie cum se cheamă
    şi, de asemenea, clipul din subsol
    very touching

    RăspundețiȘtergere
  18. Mihai! Am si eu un blog pe care pun ce scriu

    http://banalitati.blogspot.com/

    Astept opinia ta de critic.

    RăspundețiȘtergere
  19. Salut.Trebuie sa spun,desi n-am nimic de zis.Am simtit mult in povestea asta.Dorinta,visare si o gramada de nu-mai-stiu-ce-uri.Nu pot spune cum au spus altii ca ai iubit,lasind sa se inteleaga din ipocritul timp perfect compus ca ai pierdut.Dar postarea ta m-a invatat acum pt totdeauna ca inceputurile sunt totul.Nu conteaza ce urmeaza,nu conteaza cum.Intotdeauna dintr-o relatie ramine inceputul.Sfirsitul se zbate,loveste,chinuie,dar puritatea,frumusetea aceea a dorintei,"Un el nu a existat niciodată. Îmi plăcea să cred că acel el sunt eu. Deși, pe ploaie, eu mă topesc, el nu se topea, devenea curajos, ploaia îl făcea viteaz, era gata de orice sărut instant, de orice băltoacă luată în talpa bocancilor în plină vară, orice ochi verzi cu pupile dilatate."..ea ramine.De ce sunt inceputurile atit de intense?Pt ca de cele mai multe ori,visul e mult mai feeric decit implinirea lui.Nu stiu dak ar trebui sa-ti schimbi stilul.Exista la nivel universal o trasatura a baietilor in general care le urla in creier sa nu idealizeze dragostea,doar sexul.Dar tu ai curajul sa o infrunti.Nu ti-e teama de tine.Asta te face special.Si daca iti vei schimba stilul,ideea iubirii tot o sa apara probabil pt ca ea este cea care te calauzeste acum.Ce naiba,doar esti adolescent.E perioada iubirii.
    Poza,e superba.Denota acea inocenta suava a iubirii tinere.Tu esti acolo?;;)

    RăspundețiȘtergere
  20. @Boddah - William Fitzsimmons - Heartless
    @Drosophyla - mulțumesc de tot ce ai spus.

    RăspundețiȘtergere