îți las 3 minute să-mi părăsești blogul. 

marți, 8 martie 2011

00:47



Aș prefera să spun că nu. adica da.



nu te condensa, uite contesa

aș bea ceva tare să mă omoare pentru urmatoarele ore,



Noaptea vine, cu fulgi mari ce se-așteaptă să îi număr, dar nu, adica da.

23 de comentarii:

  1. cât de mult poţi fi în faţa inevitabilului.
    cel mult laş dacă eşti destul de lucid încât să-ţi realizezi putreziciunea, adică da, efemeritatea.
    bonne journée

    RăspundețiȘtergere
  2. şi până la urmă va fi 'da' sau 'nu'?

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-am interpretat ce-am vrut,nostalgie.

    RăspundețiȘtergere
  4. exista o echivalenta ciudata intre "da" si "nu" . E ca si cum s ar exclude, dar totodata nu s ar putea fara niciunul . Si stim ca se schimba foarte des sensul celor doua adverbe

    RăspundețiȘtergere
  5. cit de mult si diferit sună ....DA SI ...NU

    RăspundețiȘtergere
  6. Un contrast mare,da si nu::..:)
    Imi place mult cum scrii. Am citit toate postarile si sunt foarte tari:)

    RăspundețiȘtergere
  7. ejti la fel de singur si gol ca sticla aia.transparent.te tot sinucizi pe linia de tren.de ce iubesti doar ceea ce te omoara?...

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu nu cred că esti singur nu-i asa??..as vrea să mai scrii ...continuă să scrii ...ok? astept să citesc si altceva da..???

    RăspundețiȘtergere
  9. Hei, nu ti-am gasit facebook-ul si blogul a fost prima idee unde sa iti spun La multi ani si sa fi iubit!

    RăspundețiȘtergere
  10. Dar nu, adică da. Ştiu.

    Tare şi plin de inspiraţie.

    RăspundețiȘtergere
  11. LA MULTI ANI in primul rind ,iti doresc ca drumul vietii tale sa fie luminat si netezit,bunul DUMNEZEU să vegheze asupra ta si sate ajute sa gusti din paharul fericirii ,, să fii iubit si să iubesti cu pasiune ,mintea să iti fie limpede si ,trupul vinjos .să ai grijă mihai ,si să privesti mereu in urma ta ,si să invetii din greseli .MULT NOROC SI INSPIRATIE PROFUNDĂ

    RăspundețiȘtergere
  12. mihai, nu am mai auzit,pardon citit, nimic de tine recent,eşti bine? văzut-am şi c-o fost ziua ta (ţin să spun că eşti născut în aceeaşi zi cu fratele meu) aşa că la mulţi ani.tot ce se poate dori unui om îţi doresc:) să ne trăieşti şi să fii fericit

    RăspundețiȘtergere
  13. MIHAI ...SĂNĂTATE ITI DORESC DIN TOT SUFLETUL ,SĂ FII VOINIC,BUN,CUMINTE RESPECTOS ..SI UN PIC VULCANIC ....HAI MIHAI TE ASTEPT SĂ TE FACI BINE CĂ STIU CĂ ESTE NASPA PRIN SPITALE ....CEAOOOO...si dacă tot mai ai timp ..mai scrie te rog ..ok?

    RăspundețiȘtergere
  14. Contesa a plâns; i se scuturase ploaia în capilare; şuvoaie, gânduri ascunse prin hrube de timp nu mai puteau înviora nimic...contesa a plâns, poate de dor, poate de ciudă, poate de...unde naiba-i poetul?

    RăspundețiȘtergere
  15. @Jimmy am avut niște probleme și am stat ceva vreme prin spitale.
    Mulțumesc de urare.

    RăspundețiȘtergere
  16. Exact de o sticla mai ai nevoie atunci cand esti in pozitia din care este facuta poza :P

    RăspundețiȘtergere
  17. acelasi lucru as vrea si eu acum,o sticla de ceva tare sa beau

    RăspundețiȘtergere
  18. imi place foarte mult poza pe care ai atasat-o acestui articol

    RăspundețiȘtergere